دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه شهدای آذربایجان‌غربی

راه‌اندازی نهضت سراسری جهش تولید با هدف بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان‌غربی

راه‌اندازی نهضت سراسری جهش تولید با هدف بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان‌غربی

دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نهضت جهش تولید با هدف بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد که امید است منشاء خیر و برکت باشد.

احمد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: نهضت جهش تولید با هدف بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید، کاهش مشکلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی  راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه،۶ کارگروه در نهضت سراسری جهش تولید تعریف شده است، ادامه داد: مسوولین این ۶ کارگروه باید برنامه‌ها و وظایف کارگروه مربوط به خود را بداند و در راستای عملیاتی کردن مسوولیت‌های محوله به صورت جدی گام بردارد.

دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای تحقق اهداف این نهضت، اعضاء کارگروه‌ها باید تمام ظرفیت خود را به میدان بیاورند و با تمام توان برای تحقق یافتن منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزند.

رحمانی با اظهار اینکه، قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید در 6 کارگروه تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: کارگروه صنعت و معدن، کشاورزی، علمی، عملیات ویژه جهادی و محرومیت زدایی، گفتمان سازی این کارگروه‌ها را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک به ایجاد واحدهای تولیدی و اقتصادی برای شکوفایی و رونق و تولید، رفع موانع و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تولید، کمک به سپری شدن آثار و تبعات منفی اقتصادی پس از کرونا، افزایش بهره وری و اصلاح الگوی مصرف، جلوگیری از هدر رفت محصولات کشاورزی و فراوری ضایعات، افزایش تولیدات با اتکا به ظرفیت‌های داخلی اهدافی است که با راه‌اندازی این قرارگاه دنبال می‌شود.

دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، راهبرد تلاش برای جهش تولید را در ابتدای سال برای 99 اعلام کردند، یادآور شد: باید در راستای تلاش برای تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب با عزم راسخ در این زمینه تلاش شود.

رحمانی اضافه کرد: در تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه و به منظور حمایت از معیشت و اقتصاد خانواده‌ها پس از شیوع ویروس منحوس کرونا، به راه‌اندازی این قرارگاه احساس نیاز می‌شد که امید است ایجاد آن منشاء خیر و برکاتی برای کشورمان باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.