همگام با مناطق مختلف کشور

دومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

همگام با مناطق مختلف کشور
دومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی ‌گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه علاوه بر بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کیف و کفش، جهیزیه، کارت هدیه و تسهیلات اشتغال‌زایی به مشاغل آسیب دیده اعطا می‌شود.


سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا، اظهار کرد: در نخستین مرحله اجرای طرح کمک مومنانه بیش از 350 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای مورد هدف توزیع شد.

وی از آغاز رسمی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در روزهای آتی خبر داد و افزود: در این طرح علاوه بر بسته‌های معیشتی؛ لوازم التحریر، کیف و کفش، جهیزیه، کارت هدیه و تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل آسیب دیده، در سه بازه زمانی عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با بیان اینکه، جامعه هدف دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیازمندان خارج از شبکه کمیته امداد و بهزیستی در کشور هستند، گفت: در دومین مرحله از اجرای نهضت کمک مومنانه، نیازمندان خارج از شبکه پوشش بهزیستی و کمیته امداد کشور که در اولویت کمک قرار دارند، از بسته‌های معیشتی و اقلام جانبی تهیه شده برخوردار خواهند شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه ویدیویی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت همه جانبه و کمک رسانی به افراد و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، همه دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه پای کار باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با اشاره به احتمال تعطیلی مراسم‌های معنوی در ماه محرم و اربعین، اضافه کرد: با توجه به احتمال تعطیلی برخی از مراسم‌های تجمعی در ماه محرم و همچنین تغییرات در برنامه اجرای مراسم اربعین، هماهنگی‌های لازم برای دریافت کمک‌های مردمی در جهت اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه صورت می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.