فرمانده سپاه شهدای خبر داد

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در لبیک به منویات رهبری

فرمانده سپاه شهدای خبر داد
اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در لبیک به منویات رهبری

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب خبر داد.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج سازندگی از ارومیه، از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بستر زمان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در سه مقطع زمانی 10 روزه به مدت یک ماه در استان همگام با سراسر کشور و با محوریت سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

وی به مرحله نخست این رزمایش از عید قربان تا غدیرخم، مرحله دوم در دهه نخست ماه محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر از اربعین تا رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و برای مشارکت آحاد مردم، مسئولان و گروه‌های اجتماعی در این رویداد ابرازامیدواری کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه مشارکت‌‌های مردمی و نهادهای انقلابی در مرحله نخست ارزشمند بود، اضافه کرد: تعامل و هم‌افزایی بی‌نظیری را بین بسیج و آحاد جامعه تاکنون مشاهده کرده‌ایم.

شهسواری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر لزوم کمک مومنانه را مورد تاکید قرار داده‌اند، اضافه کرد: بنابراین تا وقتی که کرونا ریشه‌کن نشده است باید این رویه کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌‌دیده از کرونا تداوم پیدا کند.

وی به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری اخیر با نمایندگان مردم در مجلس مبنی بر « آن کاری که در آستانه‌ی ماه رمضان شروع شد، آن خدمت مؤمنانه‌ای که همه در آن شرکت کردند، خیلی کار باارزشی بود، توانست غم‌های خانواده‌هایی را کم کند»، اضافه کرد: این توجه رهبری علاوه بر اینکه دلگرم کننده است، بلکه نشان‌دهنده اهمیت این سری فعالیت‌ها است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبری « من امروز هم معتقدم که این نهضت تعاون و احسان را مجدّداً مردم عزیز ما شروع کنند، البتّه قطع نشده، لکن لازم است یک مقداری رشد پیدا کند، یک مقداری توسعه پیدا کند و بار دیگر فضای کشور را طراوت بدهید، کودکانی را شاد کنید، خانواده‌هایی را برخوردار کنید»، اضافه کرد: بنابراین در لبیک به منویات ایشان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با همراهی آحاد جامعه اجرا خواهیم کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.