همزمان با هفته دفاع مقدس

110 طرح عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

همزمان با هفته دفاع مقدس
110 طرح عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، 110 طرح عمرانی در مناطق مختلف آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج سازندگی در در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با نکوداشت دفاع مقدس و به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس 110 طرح عمرانی در سراسر استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن مددجویی، مسجد، کلنگ زنی پروژه آب بند کشاورزی و استخر، راه روستایی، پروژه بهبود کیفیت آب شرب، کلنگ زنی آب بند کشاورزی و استخر، مدرسه، پل، خانه عالم و ... در برنامه قرار دارد، گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و با مشارکت بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

این مسئول با اظهار اینکه اغلب این پروژه‌ها در شهر ها و مناطق مرزی و صعب العبور  احداث می‌شود، گفت: این نهاد انقلابی با همه توان خود برای محرومیت‌زدایی وارد عرصه عمل شده است.

رحمانی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این روزها بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که برای حفظ این خاک در مقابل گزند دشمن، با تمام توان وارد میدان شدند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.