پایان فاز دوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی

فاز دوم مرحله دوم کمک مومنانه با آماده سازی و توزیع اقلام باقی مانده به پایان رسید .

پایان فاز دوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی

فاز دوم مرحله دوم کمک مومنانه با آماده سازی و توزیع اقلام باقی مانده به پایان رسید .

به گزارش اروم نیوز،فاز دوم مرحله دوم کمک مومنانه که طبق برنامه ریزی ها قرار بود در دهه اول محرم انجام شود امروز با آماده سازی و توزیع اقلام باقی مانده به پایان رسید .

در آخرین روز این حرکت کمک مومنانه که در حسینیه ثارالله ارومیه انجام شد، با توزیع اقلام باقی مانده در مجموع تعداد ۴۰ هزار بسته اقلام معیشتی به اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان آذربایجان غربی توزیع شد .

این اقلام به سرپرستان خانوار نیازمند و شناسایی شده و از طریق ۴۰۰۰ حوزه و پایگاه بسیج در آذربایجانغربی توزیع می شود .

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در رابطه با این مرحله خاطرنشان کرد: در این مرحله اقلام نوشت افزار ، گوشت قربانی ، کارت های هدیه و … نیز به نیازمندان اهدا شد .

وی افزود : در فاز اول این مرحله از کمک مومنانه که در بازه زمانی قربان تا غدیر انجام شد ۴۰ هزار بسته توزیع گردید .

مسئول بسیج ساززندگی آذربایجان غربی ادامه داد : همچنین در فاز سوم که در دهه آخر ماه صفر و همزمان با اربعین حسینی انجام می شود با توزیع ۱۲۰ هزار بسته دیگر در مجموع ۲۰۰ هزار بسته اقلام معیشتی به  اقشار نیازمند و مستضعف  در سه فاز اهدا خواهد شد .

وی در مورد ارزش تقریبی این مقدار کمک رقم نزدیک به ۶۰۰ میلیارد ریال را اعلام کرد و از کمک های خیرین و سایر آحاد مردم  و خواهران و برادران و بسیجیان در استان  تقدیر و تشکر کرد .

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.