با هدف تحقق شعار سال صورت می‌گیرد

راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در میاندوآب توسط بسیج سازندگی استان

با هدف تحقق شعار سال صورت می‌گیرد

 راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در میاندوآب توسط بسیج سازندگی استان    
 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی در میاندوآب با هدف تحقق شعار سال راه‌اندازی می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج سازندگی در ارومیه، اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه شهدای استان در راستای ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در میاندوآب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: با اعطای 120 میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی 23 هزار فرصت شغلی خرد و خانگی طی سال‌های گذشته در تلاش هستیم، تا از این رهگذر گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه احیا شود.

وی تلاش برای رونق کسب و کارهای کوچک، افزایش میزان حضور جوانان در میدان کار، معرفی الگوهای موفق اقتصادی ، معرفی طرح ها و شیوه های نوین کشاورزی، جذب سرمایه داران و نشان دادن ظرفیت ها و توانایی های کشاورزی و دامپروری و شیلات استان را از جمله اهدافی برشمرد که با راه‌اندازی این دهکده دنبال می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: لذا با اتکا به تجربیات گذشته سازمان بسیج سازندگی در سال جهش تولید، با شکلی متفاوت و با هدف افزایش کارآمدی و ایجاد زنجیره تولید تا مصرف، پا به عرصه اشتغالزایی گذاشته‌ایم، تا بتوانیم، روح تازه‌ای را در کالبد اشتغال و تولید استان دمیده و با ارائه طرح نو و کاربردی، مشکلات پیش روی اشتغال را تا حد توان مرتفع کنیم.

رحمانی گفت: سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی، گروه‌های جهادی متخصص و اقشار بسیج برای شناسایی مجموعه‌های بلااستفاده استان برنامه ریزی می‌کند تا آنها را به مراکز تولیدی تبدیل کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، ایجاد بستر لازم برای آموزش و افزایش سطح مهارت علاقمندان و متقاضیان اشتغال، کمک به ترویج کسب و کار خرد خانگی مناسب با شرایط بومی استان، معرفی مشاغل، ایجاد زنجیره تولید کسب و کار را از جمله اهدافی برشمرد که با ایجاد این دهکده دنبال می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.