در قالب رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

در قالب رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت
توزیع 40 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه 40 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع شد.

 به گزارش خبرنگاربسیج سازندگی از ارومیه، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ثارالله ارومیه، اظهار کرد: امروز سومین فاز از دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی با محوریت ارومیه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از 40 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع خواهد شد، ادامه داد: این مهم با مشارکت اقشار مختلف مردم، خیران، بسیجیان و ... انجام می‌پذیرد.

این مسئول اضافه کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در مجموع 370 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد، در این مرحله نیز در سه فاز 200 هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: با همت سپاه و با همراهی خیران تا وقتی که کرونا را شکست نداده‌ایم، همواره در کنار اقشار بی‌بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا قرار خواهیم گرفت.

رحمانی ارزش ریالی هر بسته را در مجموع بیش از 4 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این بسته‌ها حبوبات، برنج و ... را شامل می‌شود؛ از طرف دیگر با توجه به بازگشایی مدارس نسبت به تهیه و توزیع لوازم التحریر نیز اقدام شده است.

وی برای همکاری اقشار مختلف مردم برای مشارکت در این حرکت خداپسندانه ابرازامیدواری کرد و بیان داشت: برای اینکه بسته‌های معیشتی به دست نیازمند واقعی برسد، لازم است که پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری کنند که خوشبختانه تاکنون این همراهی وجود داشته است.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 4 هزار پایگاه مقاومت بسیج در توزیع این بسته‌ها مشارکت خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه تکاب یکی از شهرستان‌های محروم استان به شمار می‌رود، علاوه بر ارسال کمک‌های معیشتی فعلی، 4 هزار بسته دیگر نیز در این هفته به شهرستان فوق ارسال خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.