فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

توزیع 625 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در استان

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد
توزیع 625 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در استان
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع 625 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در سطح استان خبر داد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی در ارومیه، اظهار کرد: به همت سپاه شهدای استان و قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر مجموعه های مردمی رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی در سطح استان با موفقیت اجرا شده است..

 وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 625 هزار بسته معیشتی و بیش از 100 هزار عدد غذای گرم در استان توزیع شده، که آمار بسیار بالایی نسبت به استان های مختلف است.

این مسئول گفت: باید با ترویج و تبلیغ این اقدامات برای جذب مشارکت های مردمی در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تلاش کنیم.

فرمانده سپاه شهدای استان ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای نظامی، کادر درمانی نیروهای مسلح و بسیج در همراهی و کمک به کادر بهداشت و درمان، افزود: منویات فرماندهی معظم کل قوا به عنوان چراغ راه و انگیزه بخشی مضاعف برای مقابله با این ویروس است، فلذا باید در این خصوص هماهنگی بیشتری بین دستگاه های اجرایی شکل بگیرد.

وی افزود: عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا و مسئولین اجرایی استان به ویژه کادر بهداشت و درمان در این مدت بسیار خوب و قابل تقدیر بوده و لکن در این شرایط بحرانی و موج جدید شیوع بیماری لازم است، همه نهادها در کنار  مسئولین و کادر بهداشت و درمان قرار بگیریم، تا با فضل الهی شاهد کاهش ابتلا و کنترل شیوع این ویروس در  استان باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.