به همت بسیج سازندگی آذربایجان غربی؛ ۴۷ واحدمسکونی در پیرانشهر به بهره برداری رسید

به همت بسیج سازندگی آذربایجان غربی؛ ۴۷ واحدمسکونی در پیرانشهر به بهره برداری رسید       

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: ۴۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در خصوص جزئیات اجرای این طرح‌ها افزود: در این طرح با همکاری بسیج بهره برداری از ۴۷ واحد مسکونی مددجویان در پیرانشهر سازندگی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث شده و در راستای محرومیت زدایی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از گروه‌های جهادی، جوانان جهادگر و خیرانی که به نوعی در راستای دستگیری از قشر نیازمند گام برمی‌دارند، قدردانی کرد و گفت: جوانان ما امروز مثل دوران دفاع مقدس همیشه در صحنه‌های مختلف با قدرت حضور داشته و برای کمک به محرومان در مناطق مختلف شهری و روستایی تلاش مضاعفی می‌کنند.


سردار شهسواری با اشاره به اینکه سپاه در حوزه محرومیت زدایی و ساخت منازل مسکونی طی سال‌های اخیر موفق عمل کرده، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته صدها واحد مسکونی ویژه مددجویان در استان ساخته و تحویل شده که این روند همچنان با همراهی نهادهای حمایتی ادامه دارد.


آذربایجان غربی از جمله استان‌های محروم کشور است و بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این استان زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.