کار جهادی نزدیکترین فضا به دفاع مقدس است.

  در ابتدای جلسه دکتر رحمانی مسئول معاونت سازندگی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: حضور دانشجوان جوان مومن در اردوهای جهادی یک فرصت خاص است.

مسئول معاونت سازندگی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی  تصریح کرد: کار دانشجویان بسیجی با وجود فعالیت در تمام عرصه های سیاسی و فرهنگی در بخش خدمت رسانی برای مردم ملموس است؛ علاوه بر این، کار جهادی نزدیکترین فضا به دفاع مقدس محسوب می شود.
رحمانی تاکید داشت:  اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای  دانشجویان محسوب می شوند تا بتوانند در این اردوها به خوبی از تخصص خود استفاده کنند و آماده حضور در عرصه های عمرانی و اجتماعی و مدیریتی کشور شوند.

وی خاطر نشان کرد: عمومیت پیدا کردن اردوهای جهادی در راستای کمک رسانی و تسهیل در کار جهادگران است تا کارها از دوش یک گروه خاص برداشته شود.

رحمانی در پایان گفت: حضور شما دانشجویان در اردوهای جهادی بسترهای لازم برای رسیدن به قله های انقلاب اسلامی را فراهم می کند و این موضوع شاه بیت حضور گروه های جهادی در عرصه خدمت رسانی و سازندگی و مجاهدت است و جهاد همچنان ادامه دارد.

در ادامه سید محمود صفری فرمانده بسیج دانشجویی استن آذربایجان غربی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به اقدام جهادی برای کاهش مشکلات در کشور تأکید کرده‌اند، اظهار کرد: انجام کار جهادی نیازمند داشتن روحیه و باور جهادی بوده و باید این باور را در بین مردم و گروه‌های مختلف اجتماعی ایجاد کرد.

وی افزود:  باید دغدغه رسیدگی به محرومین را داشته باشیم؛ وقتی دغدغه ایجاد شود قطعا عمل جهادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

در پایان مراسم با برگزاری انتخابات، شورای جهادی مجمع جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با رای دانشجویان حاضر در جلسه مشخص و بترتیب آراء شمارش شده سرکار خانم صفری بعنوان مسئول مجمع جهادگران ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

همچنین از برادر بسیجی جهادگر عرفان محسنی نیا، خواهران بسیجی جهادگر سبحانی و فاطمه محمدی در پایان تجلیل بعمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.