به همت گروه جهادی مغانجوق صورت گرفت:

توزیع ماسک و غذای گرم در بین اقشار بی‌بضاعت سلماس

مسئول گروه جهادی روستای مغانجوق گفت: 3000 پرس غذای گرم و1000 عدد ماسک توسط گروه جهادی مغانجوق در سلماس توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی، احمد شقاق امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی پایگاه امام علی علیه السلام حوزه شهید طالعی روستای مغانجوق شهرستان در سالروز شهادت دختر گرامی پیامبر (ص) به توزیع 3 هزار پرس غذای گرم و  1 هزار ماسک اقدام کردند.

وی در خصوص فعالیت‌های این گروه، گفت: بسیجیان این روستا از زمان شیوع کرونا برای تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی، 2000 پرس غذای گرم، 300 بسته گوشت قرمز، 14 عدد تبلت بین دانش اموزان نیازمند و 2 هزار و 500 عدد ماسک اقدام کردند.

این مسئول به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مغانجوق یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان به شمار می‌رود و بسیجیان در قالب 20 تیم حمایتی در غربالگری و شناسایی خانه به خانه مشارکت می‌کنند و از این طریق به خانوادهای آسیب‌دیده از کرونا و بیماران نیازمند کمک می‌کنند.

شقاق در بخش پایانی سخنان خود از بسیج سازندگی استان و شهرستان به دلیل حمایت‌های صورت گرفته قدردانی کرد و گفت: گروه‌های جهادی بستری مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که بسیج سازندگی نسبت به این مهم واقف است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.