مراسم تجلیل از جهادگران نمونه گروه جهادی سیدالشهدا با حضور مسئول گروه های جهادی استان آذربایجان غربی

تقدیر و قدردانی از جهادگران و بسیجیان گروه جهادی سیدالشهدا (ع) ارومیه که براساس روحیه جهادی در گندزدایی بیمارستان‌ها، ادارات و خیابان‌های پرتردد سطح شهر ارومیه و با حضور در مراکز ویژه کرونا به بیماران کرونایی خدمات ارائه می دهند.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی استان از حضور خود جوش جوانان جهادی و بسیجیان در جبهه حفظ سلامت مردم و مبارزه با کرونا تقدیر و قدردانی نمود.

مهندس جعفر محمدی در این مراسم به نمایندگی از ریاست محترم سازمان بسیج سازندگی استان با تقدیر از فعالیت جوانان جهادی گروه جهادی سیدالشهدا ارومیه در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا گفت: خدمت ‌رسانی گروه های جهادی در این شرایط دشوار واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد و استقامت و بردباری آن‌ها ستودنی است زیرا آن ها بدون هیچ انتظاری برای برداشتن باری از دوش نظام سلامت آستین همت را بالا زده اند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها و ایام تمام خواهد شد اما این اقدامات و ایثار تلاشگران بی ادعا در تاریخ ماندگار خواهد شد و قطعاً این جهادگران سرمشق و الگویی روشن برای همه مردم خواهند بود.

در پایان این جلسه با اهدای ۲۰ لوح تقدیر از طرف رییس سازمان بسیج سازندگی استان، از اقدامات گروه جهادی قدردانی و تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.