مسوول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی:

۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است.

ایل بیگی گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی در قالب شوراهای جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم با اولویت طرح شهید سلیمانی فعال هستند و در میدان مبارزه با کرونا و کمرنگ کردن آسیب‌های وارده به مردم نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی :علی ایل بیگی در مجمع جهادگران خوی بیان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت گروه‌های جهادی با تحقق شعار «کار جهادی؛ عامل پیروزی‌ها» در کنار مردم به ایفای نقش پرداخته‌اند و در هر برهه‌ای از زمان که دچار بحرانی شده‌ایم نقش این گروه‌های جهادی نمایان شده و این‌ها به  طور قطع اثر گذار خواهند بود.

وی ادامه داد: سازماندهی، ارتقا آموزش و فراهم کردن بستر ارتباط گروه‌های جهادی با یکدیگر و ایجاد گفتمان شعار “خدمت رسانی در جهت تحقق عدالت فراگیر” از اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

مسوول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی، با اشاره به تقسیم بندی و فعالیت گروه های جهادی گفت : گروههای جهادی در سطح کشور به هشت گروه تقسیم بندی شده‌اند.

ایل بیگی اضافه کرد: استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، همدان و آذربایجان شرقی در یک گروه قرار دارند و به زودی همایشی با برگزیدگان گروه‌های جهادی برگزار و در آن نقشه راه فعالیت این گروه‌ها در سطح استان ترسیم خواهد شد.

لازم بذکر است مجمع جهادگران شهرستان خوی با حضور نمایندگان بیش از ۳۰۰ گروه جهادی با هدف انتخاب شورای جهادگران شهرستان در سالن سینما ایثار برگزار شد و در انتهای این برنامه از گروه‌های جهادی فعال در عرصه‌های سازندگی نیز تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.