گروه های جهادی سردشت برای درمان بیمار صعب العلاج مساعدت مالی کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از سردشت، هزینه ترخیص یک بیمار سرطانی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال توسط سرگروه های جهادی حوزه خواهران خدیجه کبری(س)سپاه سردشت پرداخت شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه این شهرستان خانم رسولی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از گروه های جهادی برای احساس مسئولیت در این زمینه، اظهار کرد: جوانان مومن و جهادگر این شهرستان برای خدمت به قشر بی بضاعت از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
وی ضمن اشاره به اینکه همکاری خوبی با بسیج سازندگی این شهرستان وجود دارد، گفت: سال گذشته نسبت به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، توزیع ماسک و دستکش و لوازم بهداشتی در روستاهای صفر مرزی و سردشت اقدام کردیم.
 وی ضمن اشاره به حمایت بسیج سازندگی در اقدامات مختلف، ادامه داد: همچنین رزمایش دفاع بیولوژیک را نیز با حضور همه ادارات و بسیجیان برگزار کردیم.
 وی از توزیع بسته های معیشتی، پخت و توزیع  غذای گرم و نذری، تهیه جهیزیه برای دختران دم بخت، شناسایی خانواده های آسیب دیده از کرونا و زنان سرپرست خانوار خبر داد.

این مسئول از راه اندازی مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد بلال حبشی با هدف کمک به ایتام و خانواده های بی سرپرست خبر داد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.