مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی خبر داد:

آمادگی گروه‌های جهادی استان برای اعزام به مناطق‌ زلزله‌زده هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی از آمادگی گروه‌های جهادی این استان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده این استان خبر داد.

«سرهنگ پاسدار احمد رحمانی»، در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از ارومیه، ضمن اشاره به وقوع زلزله در مناطقی از هرمزگان از آمادگی گروه‌های جهادی و جهادگران این استان برای اعزام به مناطق آسیب‌دیده خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله در هرمزگان، بسیاری از گروه‌های جهادی برای اعزام به این خطه و کمک به زلزله‌زدگان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در همه تخصص‌ها اعم از آواربرداری، امداد و نجات، پشتیبانی روانی و ... برای فعالیت آمادگی دارند، تاکید کرد: براساس اعلام نیاز مسئولان، گروه‌های جهادی تخصصی به این مناطق اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت:  برای خدمت‌رسانی حین و بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه گروه‌های جهادی واکنش سریع تشکیل شده‌اند.

وی ادامه داد: جهادگران در دوره‌های آموزشی تخصصی نیز شرکت کرده‌اند، به‌همین‌دلیل در وقایعی تاسف‌بار همچون سیل، زلزله، آتش‌سوزی و ... همواره حضور موثر داشته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.