ربابه نوری

صندوق های قرض الحسنه بسیج در رونق مشاغل خانگی موثر هستند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۶ نورالهدی ارومیه از تشکیل صندوق های قرض الحسنه بسیج خبر داد.

ربابه نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی در ارومیه، اظهار کرد: هدف از تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، کمک به توسعه اقتصادی و توانمندسازی مردم، کمک به توسعه کارگاه‌های تولیدی، محرومیت‌زدایی، کاهش وابستگی به بانک‌ها، ایجاد اشتغال و تقویت تعاونی‌ها می باشد.

وی ادامه داد: این صندوق ها با شعار «کار برای مردم، کار با مردم و کار توسط مردم» راه اندازی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه حوزه ۶نورالهدی از سال ۹۷راه اندازی شده و از سال ۹۸ به صورت پلکانی تسهیلات پرداخت می کنیم.

نوری اظهار کرد: در این مدت ۳۰ نفر به صورت پلکانی وام دریافت کرده اند، به این صورت که سال اول ۳۰میلیون ریال، سال دوم ۵۰میلیون ریال و سال سوم ۸۰ میلیون ریال وام دریافت کرده اند.

وی در ارتباط با نحوه بازپرداخت این تسهیلات، اظهار کرد: این مبالغ با کارمزد دو درصد و در طی ۲۰ماه اقساط برحسب مبلغ وام پرداخت می شود.

این مسئول ضمن قدردانی از مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار احمد رحمانی برای راه اندازی و حمایت از این صندوق ها، اظهار کرد: مبلغ این وام گرچه به نظر اندک است ولی برای آغاز مشاغل خانگی، کسب و کارهای کوچک بسیار مفید واقع می شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.