با انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و بسیج سازندگی ارومیه

23000 مترمربع از مناطق کم‌برخوردار ارومیه آسفالت می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه گفت: 23 هزار مترمربع از مناطق محروم ارومیه آسفالت می‌شود.

اسلام نام‌آور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی در ارومیه، از انعقاد قرارداد همکاری بین بسیج سازندگی و شهرداری برای آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها خبر داد و اظهار کرد: قیر تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیاری شهرداری‌های مرکز استان قرار می‌دهیم و این مجموعه با کمک پرسنل و تجهیزات خود نسبت به آسفالت معابر و خیابان‌ها اهتمام می‌کند.

وی با بیان اینکه، 23 هزار مترمربع از مناطق حاشیه‌نشین و محروم آسفالت خواهد شد، که تاکنون آسفالت 4 هزار مترمربع آن انجام شده است، گفت: برای این طرح به صورت نقدی هزینه نمی‌کنیم، ولی ارزش مادی کل قیر که در اختیار شهرداری خواهیم داد، 8 میلیارد تومان برآورد شده است.

نام‌آور ضمن قدردانی از رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان سرهنگ پاسدار احمد رحمانی برای اجرای این طرح ابتکاری و موثر در محرومیت‌زدایی، اضافه کرد: رایزنی‌ها و مذاکرات توسط بسیج سازندگی استان انجام شده، درنهایت 600 تن قیراز پالایشگاه‌ها تحویل گرفته و در اختیار ارومیه قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال 18 مورد جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: در این زمینه تامین اعتبار انجام شده است و به محض تحویل وسایل، به منزل زوج‌های جوان منتقل خواهد شد؛ ارزش نقدی هر سری جهیزیه 20 میلیون تومان برآورد شده است، که اگر فردی بخواهد خودش این اقلام را تهیه کند، به طورقطع باید حداقل دوبرابر این مبلغ را هزینه کند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه منبع مالی موردنیاز در این زمینه توسط خیرها تهیه شده است، گفت: یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، لباس‌شویی، سرویس قاشق، سرویس قابلمه، سرویس چینی، فرش و پتو را شامل می‌شود.

وی به توزیع 1 هزار بسته‌ معیشتی در بین نیازمندان همزمان با عید سعید غدیرخم اشاره کرد و بیان داشت: ارزش نقدی هر بسته 800 هزار تا یک میلیون تومان است، که شامل دو عدد مرغ، شکر، نمک، شکلات، دو عدد ماکارونی، برنج، روغن، رب و حبوبات می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.