یک کارآفرین بسیجی ارومیه‌ای

تولید همه قطعات لاستیکی در ارومیه توسط یک کارآفرین بسیجی

یک کارآفرین بسیجی ارومیه‌ای از تولید همه قطعات لاستیکی در مرکز استان خبر داد و حمایت مسئولان برای توسعه دامنه کار خود را خواستار شد.

سمیه رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی در ارومیه، از تولید همه قطعات لاستیکی در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: قطعاتی مانند دیافرام استاتور، چرخ لیفتراک، پکینگ، انواع کوپلینگ، انواع دسته موتور، انواع گرد گیر، واشر و اورینگ ها در اندازه‌های مختلف را تولید می‌کنیم.

وی ضمن قدردانی از بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی برای حمایت از تولیدکننده‌ها و کارآفرین‌های تازه‌کار، ادامه داد: در سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان 100 میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده و برای آغاز به کارمان آن را هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه سال 1400 با همکاری همسرم فعالیت در این زمینه را آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: سال گذشته برای دو نفر ولی امسال برای 4 نفر اشتغال ایجاد کرده ایم.

این کارآفرین کمبود سرمایه برای قالب‌سازی، تامین مواد اولیه، خرید دستگاه پرس و غلطک را مهم‌ترین دغدغه خود دانست و گفت: در صورت همراهی مسئولان و تامین سرمایه موردنیاز برای توسعه کارمان تلاش خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.