قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی

قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی ویژه تابستان در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی ویژه تابستان در مناطق مختلف با هدف خدمت به اقشار کم‌برخوردار و بی‌بضاعت استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: تابستان فرصت خوبی برای خدمت به اقشار بی‌بضاعت است، چراکه جوانان جهادگر اوقات فراغت بیشتری دارند.

وی بر لزوم ترویج و گفتمان‌سازی حرکت، تفکر و فرهنگ عظیم جهادی، گسترش خدمات اجتماعی و ترویج مسابقه خدمت‌رسانی با مشارکت مشتاقانه آحاد جامعه تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور تحقق پیام ۹ ماده‌ای مقام معظم رهبری، قرارگاه جهادی ویژه تابستان در استان راه‌اندازی شده است، ازاین‌رهگذر تلاش می‌کنیم، که الگوی زندگی جهادی فراگیر شود.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی و جهادگر از تاریخ یکم تیر ماه تا ۳۱ شهریور در قالب این قرارگاه برای خدمت به مناطق محروم سازماندهی شده‌اند، گفت: گروه‌های جهادی تخصصی همه اقشار بسیج اعم از جامعه پزشکی، عشایری، دامپروری، دانشجویی و ... برای اعزام به مناطق روستایی، حاشیه‌نشین و عشایری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، دام‌پزشکی، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی، گفتمان‌سازی، آب‌رسانی را مورد اشاره قرار داد.

رحمانی با بیان اینکه، تفکر و اندیشه‌های تابناک حضرت امام بزرگ جهادگر معاصر و مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ، روحیه و مدیریت جهادی گنجینه گرانبهایی به شمار می‌رود، اضافه کرد: با ژرف‌نگری در رهنمودهای این دو بزرگوار منشور حرکت و تلاش جهادگران را می‌توان به‌خوبی تدوین کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی خودباوری را یکی از علامت‌های جامعه زنده و ویژگی بارز یک جوان جهادگر دانست و گفت: جامعه‌ای که خودباوری دارد، به‌طورقطع با نشاط و پویا است.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: جوانان جهادگر استان ما با شور و حرارت وصف‌ناشدنی به هدف خود باور دارند و هر لحظه برای رسیدن به آن در حال کوشش هستند و با موانع مقابله می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.