مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی

بسیج سازندگی ۳۳ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی آذربایجان‌غربی را آسفالت کرد

مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد طی یک سال گذشته تاکنون ۳۳ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی این استان را آسفالت کرده است.

سرهنگ احمد رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این میزان مسیر آسفالت شده یک هزار و ۳۸۵ تُن قیر اختصاص یافته بود که با این میزان قیر  ۲۷ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت تولید شد.

وی با اشاره به اینکه مسیر آسفالت شده ۱۹۶ هزار و ۵۲۹ مترمربع برآورد شده، ادامه داد: برای هر مترمربع مسیر آسفالت شده بدون احتساب خاک‌برداری و سایر هزینه‌ها سه میلیون ریال هزینه شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حدود یک هزار تُن قیر نیز از سهمیه آذربایجان‌غربی باقی مانده که در تلاش هستیم این سهمیه را در سریع‌ترین زمان ممکن جذب و مصرف کنیم.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: در اجرای عملیات آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی در ۱۷ شهرستان استان گروه‌های جهادی نیز مشارکت داشته اند و این نشان از اهتمام بسیج سازندگی برای توسعه آبادانی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال است که در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی و سازندگی در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

 

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که حدود هشت هزار کیلومتر آن، روستایی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.