یک زعفران کار ارومیه ای مطرح کرد

وحدت و همدلی با همسرم رمز موفقیت من است

اکرم رستم زاده زعفران کار و کارآفرین گفت: وحدت و همدلی با همسرم رمز موفقیت من است.

اکرم رستم زاده زعفران کار و کارآفرین در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وحدت، همدلی و مشورت با همسرم رمز موفقیت من در زندگی و کار است، همچنین حمایت برخی مسئولان از جمله بسیج سازندگی استان نیز در پیشبرد اهدافم بسیار موثر بوده است.

وی ادامه داد: جرقه فعالیت در زمینه کشت و تولید زعفران در ازدواج دانشجویی مان طی سفر به مشهد مقدس زده شد، به طوری که یک خاطره خوب و ماندگار برای ماست.
این کارآفرین اضافه کرد: آن سفر بسیار بابرکت بود چون که آنجا در مورد کشت زعفران تحقیق کردیم، بعد از یک سال تحقیق به عنوان پایلوت ۱ هزار مترمربع کشت انجام دادیم، که خوشبختانه در کمترین متراژ بیشترین برداشت را داشتیم.
وی با بیان اینکه همان سال به خاطر بهره گیری از نیروی کار و حجم تولیدمان به عنوان کارآفرین معرفی شدیم، گفت: من به اتفاق خانواده پدری شهرنشین بودم ولی بعد از ازدواج مهاجرت معکوس کرده و به روستا رفتم، تا آن موقع نیز هرگز در مزرعه کار نکرده بودم، ولی اکنون با همسرم همه کارها را به صورت مشترک انجام می دهیم.
وی ادامه داد: چون بخش عمده از کار ما در مزرعه است، در طول روز به طور مستمر در کنار همسرم هستم و باهم کار می کنیم و این موضوع برای من بسیار لذت بخش است.
این تولیدکننده با بیان اینکه با همدلی، پشتکار و جسارت به خرج دادن می توان در هر کاری موفق شد، اضافه کرد: شرایط اقتصادی حال حاضر بسیار دشوار و پیچیده است، ولی حتی در چنین وضعیتی اگر هدف داشته باشیم و برای آن چشم انداز ترسیم کنیم، می توانیم موفق شویم.

وی با بیان اینکه موقع ازدواج من و همسرم هیچ شغلی نداشتیم و برای یافتن کار مناسب خیلی تلاش کردیم، که در نهایت زعفران را انتخاب کرده و در این مسیر ماندگار شدیم، گفت: در سال ۱۳۹۴ ازدواج کردیم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم و گاهی در برخی مسائل اختلاف نظر هم داشتیم، ولی خوشبختانه در حال حاضر زندگی خوبی داریم و از بودن در کنار هم راضی هستیم، به ویژه اینکه دو تا پسر هم داریم.

این کارآفرین الگوی خودش در زندگی و کار را مادرش عنوان کرد و افزود: پدرم نظامی بود و معمولا حضور اندکی در خانواده داشت ولی مادرم برای حل همه مسایل خانواده مان تمام تلاش خود را می کرد و هیچ وقت از پدرم گلایه نداشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.