فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه،

"بصیرت‌افزایی و حضور آگاهانه" شاخصه‌های اصلی بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، گفت: شاخصه اصلی بسیج بصیرت‌افزایی در جامعه و حضور آگاهانه در میادین مختلف اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از ارومیه، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو صبح امروز در حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ارومیه که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج و بسیجی به عنوان تابلوی ایثار، رشادت و اخلاق‌مداری هستند که باید در بطن جامعه به خوبی و با قدرت القا شود.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های اصلی که برای بسیجیان معرفی می‌شود، داشتن روحیه اخلاص و بصیرت است که علاوه بر دارا بودن این ویژگی در خود، باید به منظور القا و ارتقای سطح اخلاقی و بصیرتی در جامعه نیز اقدام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، عنوان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات بی‌نظیر بسیج در عرصه‌های تعریف شده جهادی نشان داد که هر جا بسیج باشد نه تنها فرصتی برای دشمنان نخواهد بود، بلکه زمینه رشد و ارتقای اجتماعی و معنوی مردم نیز فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: تمام اقدامات بسیج از همان ابتدای تاسیس تا امروز نشانه‌هایی از قدرت بازدارندگی این نیروی عظیم مردمی است، از زمان جنگ و خدمت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا امروز و در میادین خدمت جهادی به مردم آسیب‌دیده از سیل و زلزله و دیگر بلایای طبیعی در صحنه حضور دارند.

عیوضلو با اشاره به اینکه باید آمادگی و حضور پرقدرت و باصلابت بسیج در عرصه‌های مختلف همواره در میان مردم نمایش داده شود، گفت: حضور بسیجیان موجب یاس و ناامیدی دشمن و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس و اقتدار ملی است، بر همین مبنا باید نسبت به تقویت حضور این نیرو و فعالیت‌های مردمی در جامعه تلاش ویژه انجام پذیرد.

وی بیان کرد: بسیجیان به عنوان فدائیان ولایت و مردم هستند و هر جا نیاز بوده با تمام توان حاضر شده‌اند، امروز نیازمند همین روحیه و نیرو برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و غلبه بر دشمنان در تمامی عرصه‌های مورد تهدید هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.