طرح آبرسانی پایدار به روستاهای محروم پلدشت

تلاش سپاه برای آبرسانی به ۱۵ هزار نفر در پلدشت

اجرای طرح آبرسانی پایدار به روستاهای محروم پلدشت که دارای تنش شدید آب هستند با پیشرفت ۳۵ درصدی همراه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از پلدشت، طرح آبرسانی پایدار به روستاهای محروم پلدشت در دستور کار جدی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)سپاه قرار گرفته و به صورت ویژه روند اجرای طرح دنبال می شود.
سرهنگ پاسدار موسی عطاری در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان مرزی پلدشت گفت: طرح آبرسانی به ۲۲روستای پلدشت در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است و در مدت ۳۰ ماه به بهره برداری می رسد.

 

وی تصریح کرد: با اتمام این طرح سه هزار و ۸۰۰ خانوار روستایی پلدشت شامل ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه می شود، افزود: برای اجرای این طرح ۵۶ کیلومتر لوله گذاری انجام گرفته و به شبکه توزیع آب وصل می شود.

 

 

رییس اداره آب و فاضلاب پلدشت نیز در این زمینه گفت: در اجرای این طرح یک ایستگاه و دو مخزن آب به ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب احداث می شود.
حسین علی نژاد افزود: با اجرای این طرح مشکل آب شرب این روستاها حل می شود

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.